Гарантія від інтернет-магазину СВАЙП

 

На весь представлений товар ми надаємо гарантію від магазину. В продажі лише оригінальний і якісний товар.

 

Умови гарантії:

 

  • Протягом всього гарантійного терміну покупцю надається безкоштовне сервісне обслуговування на придбаний пристрій.
  • Гарантійний талон зберігайте до закінчення гарантійного терміну.
  • Гарантія підтверджує справність цього виробу, згідно з нею продавець бере на себе зобов’язання безкоштовного сервісного обслуговування, заміни дефектних деталей та механізмів, усунення несправностей придбаного виробу, виявлених протягом всього гарантійного терміну, якщо вони несуть виробничий характер відповідно до терміну, встановленому законодавством України.
  • Гарантійний термін на всю техніку Apple становить один місяць від дня його придбання в магазинах Apple Room або онлайн купівлі в інтернет-магазині СВАЙП.
  • Також є можливість придбати додаткову гарантію та страховку:

Гарантія 2 роки

 

 

Гарантія 1 рік

 

 

Страхування екрану на 2 роки

 

Страхування екрану на 1 рік

 


 

Реалізація права на гарантійний ремонт та безкоштовне сервісне обслуговування повинні здійснюватися виключно шляхом передачі придбаного товару на гарантійне обслуговування в магазині Компанії Apple Room. Місцезнаходження магазинів Компанії Apple Room можна дізнатися в продавця консультанта.

 

  • Гарантійний ремонт та безкоштовне сервісне обслуговування може тривати до 21 дня.
  • Гарантійний термін на акумулятори, які входять в комплект поставки, становить 6 місяців від дня придбання в магазині техніки.

 

Гарантійне обслуговування на вироби та їх комплектуючі не здійснюється у наступних випадках:

 

1. Порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування товару;

 

2. Механічного пошкодження виробу чи його комплектуючих (в т.ч. екрану), деформації корпусу;

 

3. Дії третіх осіб:

 

  • ремонт чи внесення несанкціонованих виробником конструктивних змін не уповноваженими на те особами;
  • ремонт або обслуговування виробу чи його комплектуючих в неавторизованих Компанією Apple Room сервісних центрах;
  • відхилення від Державних Стандартів (ДСТУ) та норм мереж живлення, телекомунікаційних та кабельних мереж;
  • неправильного встановлення та підключення виробу, в тому числі використання його сполучено з виробами, на які не поширюється гарантія, чи конкретні дії не санкціоновано Виробником (в т.ч. використання несертифікованого зарядного пристрою);

 

4. Допущення перенавантаження при експлуатації;

 

5. Дії непереборних сил (стихійні лиха, пожежа, блискавка та. ін.);

 

6. Вплив шкідливих програм;

 

7. Некоректного оновлення IOS, програмного забезпечення, що призвело до непрацездатності виробу внаслідок дій як самого користувача, так і не уповноважених на те Виробником або Продавцем особами. Гарантія та безкоштовне сервісне обслуговування також припиняються у випадку встановлення Покупцем або третіми особами не ліцензованого програмного забезпечення.

 

8. Пошкодження гарантійних стікерів Компанії Apple Room;
Вживана продукція поверненню не підлягає. Можливий обмін продукції, або усунення недоліку під час гарантійного терміну. Комплектуючі до телефону підлягають обміну на нові, якщо вони вийшли з ладу та мають товарний вигляд.
Нова продукція поверненню не підлягає при втраті її товарного вигляду або з моменту повної активації пристрою в системі Apple (https://checkcoverage.apple.com). Більше можете дізнатись у продавця консультанта.
Періодичне обслуговування виробу, у тому числі налаштування, чищення, заміна витратних матеріалів і т.д. не є гарантійним сервісним обслуговуванням, і здійснюється за додаткову оплату.

 

Гарантійному безкоштовному сервісному обслуговуванню не підлягають:

 

  1. екрани та елементи корпусу, які були пошкоджені з вини покупця або третіх осіб.
  2. окремі блоки живлення, зарядні пристрої, навушники, перехідник;
  3. кабелі, дроти, сполучні роз’єми (конектори) всіх типів, які постачають як окремо, так і вмонтованими у виріб;
  4. чохли, футляри, сумки та витратні матеріали;

 

Безкоштовне сервісне обслуговування при гарантійному випадку здійснюється лише в авторизованому Компанією Apple Room сервісному центрі, перелік та місцезнаходження яких Ви можете дізнатися в продавця консультанта.

 

Щоб уникнути можливих непорозумінь, зберігайте протягом всього терміну придатності, особливо протягом гарантійного терміну, всі документи, що додають до товару при продажі (товарний чек, інструкція з експлуатації, гарантійний талон). Безкоштовне сервісне обслуговування не здійснюємо у випадку втрати гарантійного талону. Продавець не несе жодної відповідальності за втрату користувачем в наслідок використання виробу будь-якої конфіденційної чи особистої інформації.