Кількість
|
Вартість
|
||
|
Отже, я придбав Iphone 13 pro у цьому магазині, на початку все було добре, однак, пройшов тиждень і я помітив на своєму екрані невелике вигорання, після чого пішов назад в магазин, в якому, на щастя, його поміняли на новий в якому все, здавалося, було добре. Пройшло близько двох-трьох тижнів і у налаштуваннях я замітив, що у мене впала ємність акумулятора на 1%, спочатку я не звертав уваги на це і думав, що це нормально, однак, з кожним наступним тижнем проценти дуже швидко падали, з моменту придбання телефону пройшло 1.5 місяця і акумулятор впав на 7%, і це зовсім не нормально, адже, у айфонах за рік акумулятор всередньому падає на 10%, що і було з моїм попереднім телефоном на якому акумулятор був у нормі. Доречі, приходив у цей магазин і з минулим телефоном, на якому потрібно було поміняти екран, все зробили, але через деякий час я потімив, що, на екрані була невелика пляма, звернувся до магазину і мені знову поміняли екран, і вгадайте що - на екрані залишилася пляма. Я зрозумів, що в цьому магазині щось ремонтувати це погана ідея. Тому не раджу вам купляти щось у цьому магазині.
Юрій, дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися досвідом. Підкажіть будь ласка, у якому саме місті здійснювали ремонт та покупку ?
Нам щиро прикро, що у вас склалися такі враження після покупки та обслуговування. Ми завжди прагнемо до високої якості сервісу та товарів, і жаль, що у вашому випадку виникли труднощі.
Щодо акумулятора — просідання на 1–7% протягом перших місяців дійсно може бути індивідуальним і залежить від багатьох чинників: умов заряджання, налаштувань, активного використання тощо. Але ми розуміємо ваше занепокоєння і хочемо розібратись глибше.
Щодо ремонту — перепрошуємо за можливі незручності. Ваша ситуація не залишилась без уваги — ми обов’язково передамо її відповідальному менеджеру. Нам важливо зберегти вашу довіру, тож, якщо не важко, будь ласка, залиште свій контакт або напишіть нам напряму, ми хочемо вирішити це індивідуально.
Дякуємо, що звертаєтесь саме до нас, і сподіваємося, що зможемо змінити ваше враження на краще.
Нам щиро прикро, що у вас склалися такі враження після покупки та обслуговування. Ми завжди прагнемо до високої якості сервісу та товарів, і жаль, що у вашому випадку виникли труднощі.
Щодо акумулятора — просідання на 1–7% протягом перших місяців дійсно може бути індивідуальним і залежить від багатьох чинників: умов заряджання, налаштувань, активного використання тощо. Але ми розуміємо ваше занепокоєння і хочемо розібратись глибше.
Щодо ремонту — перепрошуємо за можливі незручності. Ваша ситуація не залишилась без уваги — ми обов’язково передамо її відповідальному менеджеру. Нам важливо зберегти вашу довіру, тож, якщо не важко, будь ласка, залиште свій контакт або напишіть нам напряму, ми хочемо вирішити це індивідуально.
Дякуємо, що звертаєтесь саме до нас, і сподіваємося, що зможемо змінити ваше враження на краще.