Количество
|
Стоимость
|
||
|
Рекомендую прочитати, якщо все ще виношуєте у собі сумнів щодо замовлення в інтернет магазині Swipe.ua.
Замовляв у якості подарунку активований Iphone XR за суттєво зниженою ціною. При покупці, звичайно, був готовий до різних сценаріїв, в тому числі до можливих як істотних, так і неістотних недоліків девайсу, адже замовляв у даному магазині вперше і щодо добросовісності продавця не був певним, та був вкрай приємно вражений, коли прискіпливому користувачу продукцією Apple не вдалось віднайти їх протягом двох тижнів за час користування пристроєм. Ані зовнішніх, при візуальному огляді, подряпин та стертостей, ані заміненого дисплею чи будь-яких інших складових пристрою, які б могли відобразитися на досвіді взаємодії із ним та його швидкодії.
Не можу і не згадати доброзичливих працівників інтернет магазину, які із моменту замовлення та до моменту видачі на руки товару супроводжували порадами, оперативно реагували на запитання, не давали жодних приводів засумніватись у добропорядності сервісу. На моє прохання відправити замовлення у той же день (субота), відповіли, що докладуть зусиль, проте не давали пустих обіцянок. В результаті зусиль все ж таки доклали і відправили у той же день, хоча не зобов'язані були. Саме це, особисто для мене, цінується найбільше при співпраці із продавцем - чесність та спрямованість на набуття позитивної репутації.
У жодному з інших інтернет магазинів у мене не було настільки позитивного досвіду в питаннях уваги до деталей, хоча досвіду такого роду замовлень у мене чимало.
Єдине, що настанок хотілось би побажати магазину - щоб ваше ставлення не було вибірковим до клієнтів, щоб такий позитивний досвід, що трапився у мене, був не результатом випадковості "бо ж мені пощастило", а вашою візитівкою, з дня у день. Тому що при рекомендації від ваших покупців їхнім знайомим ваша відповідальність подвоюється, адже ви відстоюєте як свою репутацію, так і репутацію особи, яка так схвально відгукується про ваш сервіс. І не втрачайте здатності звертати увагу на деталі, це не залишає жодного байдужим.
Покупцям - вдалого вибору, інтернет магазину - вбережіть своє ім'я, не заплямуйте, в інтернет середовищі це легко прослідковується. Здоров'я вашим працівникам.
Замовляв у якості подарунку активований Iphone XR за суттєво зниженою ціною. При покупці, звичайно, був готовий до різних сценаріїв, в тому числі до можливих як істотних, так і неістотних недоліків девайсу, адже замовляв у даному магазині вперше і щодо добросовісності продавця не був певним, та був вкрай приємно вражений, коли прискіпливому користувачу продукцією Apple не вдалось віднайти їх протягом двох тижнів за час користування пристроєм. Ані зовнішніх, при візуальному огляді, подряпин та стертостей, ані заміненого дисплею чи будь-яких інших складових пристрою, які б могли відобразитися на досвіді взаємодії із ним та його швидкодії.
Не можу і не згадати доброзичливих працівників інтернет магазину, які із моменту замовлення та до моменту видачі на руки товару супроводжували порадами, оперативно реагували на запитання, не давали жодних приводів засумніватись у добропорядності сервісу. На моє прохання відправити замовлення у той же день (субота), відповіли, що докладуть зусиль, проте не давали пустих обіцянок. В результаті зусиль все ж таки доклали і відправили у той же день, хоча не зобов'язані були. Саме це, особисто для мене, цінується найбільше при співпраці із продавцем - чесність та спрямованість на набуття позитивної репутації.
У жодному з інших інтернет магазинів у мене не було настільки позитивного досвіду в питаннях уваги до деталей, хоча досвіду такого роду замовлень у мене чимало.
Єдине, що настанок хотілось би побажати магазину - щоб ваше ставлення не було вибірковим до клієнтів, щоб такий позитивний досвід, що трапився у мене, був не результатом випадковості "бо ж мені пощастило", а вашою візитівкою, з дня у день. Тому що при рекомендації від ваших покупців їхнім знайомим ваша відповідальність подвоюється, адже ви відстоюєте як свою репутацію, так і репутацію особи, яка так схвально відгукується про ваш сервіс. І не втрачайте здатності звертати увагу на деталі, це не залишає жодного байдужим.
Покупцям - вдалого вибору, інтернет магазину - вбережіть своє ім'я, не заплямуйте, в інтернет середовищі це легко прослідковується. Здоров'я вашим працівникам.